Pomoc pro slečnu.
naivka
Dobry den. Chtěl jsem se zeptat na možnost případné pomoci pro moji bývalou přítelkyni.Je jí 22 let a s drogami zápasí od svých 13 let.Zpočátku to byla marihuana a později pervitin, který užívá s většími či menšími pauzami každodenně nitrožilně doposud.Před pár dny mě zkontaktovala a svěřila se, že už nemůže dál a chce s tím zkončit.Je možné aby se takto závislá slečna z toho úplně dostala a aby to nebyla jenom její další prohraná bitva? Děkuji za odpověd.´

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, je hezké vidět, že Vám na Vaší expřítelkyni záleží. Nejspíš k Vám má velkou důvěru. Rád byste jí pomohl a ptáte se na možnosti pomoci. Doporučila bych Vám odkazovat slečnu na odborníky - ideálně na nejbližší kontaktní centrum. Aby byla pomoc úspěšná, musí o ni stát hlavně slečna sama, musí jí to vydržet trochu déle než jen pár dní a musí pro to něco udělat. Pro začátek stačí, aby se objednala a zašla do zmiňovaného K-centra. Jestli jí chcete pomoci, podívejte se na www.drogy.net do sekce "kontakty" a nebo napište, odkud je a pokusím se Vám poradit. Dejte si však pozor na to, aby Vaši pomoc nezneužívala a abyste se nedostal do situace, kdy si budete myslet, že jí můžete zachránit. Zachránit se musí ona sama. Nebude to snadné, ale šanci jistě má. Stačí to takhle? S pozdravem, Gabriela Koryntová.