pervitin
antititlbach
Dobrý den, mám novou přítelkyni,která se mi přiznala (prý chce abych věděl vše o její minulosti),že po rozchodu jejích rodičů byla na dně a krom pití se dala i na šnupání pervitinu. Ale prej to ovládala,že si to dávala jenom když se jí chtělo atd. A ted jak mě poznala,prý už to nepotřebuje. Tak by mě zajímalo,jak moc jí mám v tomhle věřit,jak poznám,zda to vážně přestala brát a zda to na ní mohlo zanechat nějaké příznaky,psychické atd. Hlavně při sexuálním styku, mi připadá,když přichází k orgasmu,jako by byla nějak mimo,celá se chvěje,jako by jí to snad i bolelo. Tohle jsem ještě nezažil při styku,možná je to u některých lidí normální. Mno nevím, zda si s tímhle dotazem poradíte,každopádně děkuji předem aspon za snahu :-)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, opravdu si netroufám posuzovat, jestli máte přítelkyni věřit, nebo ne. Klidně je možné že říká pravdu, i že lže. To je na Vás jestli jí budete věřit. Pokud jste s ní ale krátce, asi těžko poznáte, jestli občas šňupe pervitin nebo ne, protože nevíte, jak by vlastně měla vypadat s ním a jak bez něj. Takže do té doby, než se začne dít něco divného, asi Vám nezbyde - pokud s ní tedy chcete být - spoléhat na to, že Vám říká pravdu. Nepíšete, jak dlouho by měla dřív brát. Na tom záleží, co to na ní mohlo zanechat. Ale také na mnoha jiných faktorech. Takže opět - z tak krátkého popisu se to nedá říct. Co se týče jejího chování při sexuálním styku, to nemusí pravděpodobně mít vůbec co dělat s drogami. Je dost možné, že ji styk opravdu bolí a měl byste se jí na to citlivě zeptat, mluvit s ní o tom.