nitraty
lukas
Dobry den, chci se zeptat, zda existuje nejaky komlexni informacni material o nitratech a jestli ano, kde jej mohu nalezt. Zajima me predevsim, jaky maji vliv na zdravi cloveka. Predem diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. O nitrátech (poppers) těch odborných informací není tolik jako o jiných typech drog, ale poměrně ucelené informace můžete najít v knize Tyler, A.: Drogy v ulicích. Nakl. Ivo Železný, Praha 2000. Tam je celá kapitola o tomto typu drog. Stručnou informaci včetně zdravotních rizik najdete jednak na našem webu pod kolonkou Těkavé látky / Poppers a podobnou informaci také na spřízněném webu organizace Podané ruce, která provozuje poradnu zaměřenou především na syntetické drogy, na www.extc.cz pod kolonkou Poppers. Pokud by Vám tyto informace nestačily, můžu Vám poskytnout odkazy na nějaké materiály v angličtině (např. http://www.erowid.org/library/books/encyclopedia_of_inhalants.shtml).