Kam jít a jak správně vybrat?
máma
Dobrý den,děkuji Vám za odpověd.Samozřejmě ,že se synem půjdu někam k odborníkovi.Jen nevím kde a kam vlastně jít.Budu ráda když mi doporučíte někoho vhodného kdo s těmi dětmi umí už pracovat a má nějaké zkušenosti.Bydlíme na Praze Západ Černošice.Děkuji předem .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, snad pro Vás tedy není problém dopravit se někam do Prahy, protože přímo v Černošicích myslím mnoho možností není. Velmi dobrou zkušenost máme ohledně práce s mladistvými s Prev centrem, Praha 6, Meziškolská 1120/2, tel: 233 355 459, www.prevcentrum.cz. Toto zařízení je schopné pracovat jen s dítětem, jen s rodinou nebo s celou rodinou, což bývá nejúčinnější. Další možností je poradna pro rodiče spadající přímo pod naši organizaci, sídlící v Café Therapy, ve Školské ul.30, Praha 1, tel: 739 268 527; 284 824 234, nebo další zařízení, která najdete na adrese www.drogy-info.cz na "mapě pomoci". Doufám, že alespoň některý z těchto kontaktů Vám bude vyhovovat. Pokud byste cokoli potřebovala, určitě se znovu ozvěte.