Prosba o radu
Smíšek
Dobrý den, moc bych vás chtěla poprosit, jestli neznáte nějaký odkaz na AT ambulanci. Studuji sociálně – právní VOŠ v Domažlicích a v předmětu drogová závislost, mám za úkol o nich vypracovat seminární práci minimálně na 10 stran o jeho činnosti a zatím nemohu nic najít (vždy jen adresy). Předem moc děkuji Š. H.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. AT ambulance obyčejně nemají své webové adresy, občas se dají informace najít na stránkách zdravotnických pracovišť, jejichž jsou součástí (např. nemocnice, psychiatrické léčebny). Jediné, které jsem našla, které mají webové adresy - opět jsou ale součástí většího zařízení, v prvním případě terapeutické komunity (nejspíš mají na webu nějaké informace včetně výroční zprávy i o AT ambulanci) a v druhém případě polikliniky. MUDr. Hampl ovšem vydal před nedávnem svoji výroční zprávu za minulý rok a pokud mu zavoláte, jistě Vám ji rád pošle. Pokud nenaleznete potřebné množství údajů, obávám se, že jedinou možností, jak téma zpracovat, je domluvit si schůzku přímo v konkrétní AT ambulanci a příslušné informace získat osobně. Psychiatrická ambulance AT, o.p.s. Magdalena Dobříšská 56, PO box. 3, Mníšek pod Brdy, 252 10 telefon: 318 599 125 fax: 318 592 596 MUDr. Petr Nevšímal http://www.magdalena.cz Ordinace AT při NsP Pražská 528, Mělník, 276 01 telefon: 315 670 511 MUDr. Karel Hampl, CSc. http://www.nspmelnik.cz Dále je možné jistě nějaké info najít na www.drogy-info.cz (Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti), především v publikaci Kalina, K. a kol.: Drogy a drogové závislosti - Mezioborový přístup, která je na tomto webu celá ke stažení.