sděleni pro p. Báru Orlíkovou
jana
Děkuji Vám za Vaši odpověď. Odpovídám na váš dotaz na mé bydliště. Bydlím v Bučovicích (PSČ 685 01). Pokud mi budete chtít někoho doporučit, prosím, aby nebyl z poradny na PL Černovice v Brně. Pracuje tam někdo z mé rodiny.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás a posílám slíbené kontakty. Kolegové z o.s. Podané ruce jsou zaměřeni spíše na drogovou závislost, jistě Vám ale rádi poradí, případně poskytnou kontakt na psychoterapeuty v Brně, kteří se zabývají spíše problematikou související s alkoholem. Držím palce a přeji hodně štěstí. Psychiatrická ambulance Hapalova 22, Brno, 621 00 telefon: 541 226 070 fax: 541 227 704 MUDr. Ronald Marek http://www.podaneruce.cz Psychiatrická ambulance Vídeňská 3 639 00 Brno Tel.: +420 543 210 848 MUDr. Jana Novotná http://www.podaneruce.cz Psychiatrická ambulance Vojtova 23, Brno, 639 00 telefon: 543 212 752 MUDr. Jiří Berka http://www.berka.zde.cz