Moje kamarídka bere drogy
Lucouch
Dobrý den chtěla bych se zeptat na jednu otázku . Mám kamarádku, která už 2 měsíce bere drogy. Ráda bych ji chtěla pomoc, ale nevím jak . Prosím pomůžete mi , Předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel na takto stručný dotaz Vám nemohu poskytnout moc konkrétní odpověď. Nepíšete kolik kamarádce je, co bere za drogy, odkud je a jak často a také nevím, zda s tím kamarádka chce něco dělat nebo ne. Pokud ona sama nemá pocit, že by ji to nějak ohrožovalo a neuvažuje o tom, že by drogy přestala brát, tak se pomáhá dost těžko. Bohužel je to pouze její rozhodnutí a žádné zázračné rady, jak ji drog zbavit, neexistují. Pokud mi ale popíšete situaci víc, možná, že bychom přece jen mohli něco vymyslet - přinejmenším bychom mohli posoudit, nakolik je problém závažný, co jí hrozí, pokud bude pokračovat dál a také bych Vám mohla poskytnout nějaké kontakty na odborníky, kam by se mohla obrátit, pokud mi napíšete odkud je. Zatím přeji hodně štěstí a kdyžtak se ozvěte.