JK
Syn se přiznal ke kouření marjánky a slíbil, že přestane. Domluvili jsme se na pravidelných odběrech krve pro kontrolu. Za jak dlouho po posledním kouření se již v krvi neprojeví a kam máme zajít? Jsme z Prahy 5. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, testy z krve se provádí pouze v laboratořích a to jen ve speciálních případech. Běžně se provádí testy z moči, a to buď pomocí testovacích setů, které si koupíte v lékárně, nebo také v laboratoři, což je ale několikanásobně dražší. V testech z moči se marihuana objeví v rozmezí několika dní až jednoho měsíce po posledním kouření. Závisí to na četnosti a množství kouření a několika dalších faktorech. Celkově si ale myslím, že role testů je velmi přeceňovaná a nakonec zjistíte, že Vám vlastně příliš nepomohly. Bylo by dobré poradit se o postupu s nějakým odborníkem osobně, např. v poradně pro rodiče, která sídlí v Café Therapy ve Školeské 30 na Praze 1.(tel. +420 739 268 527; +420 284 825 515, email:ctrnacta@sananim.cz)