NEVÍM
Milena
Dobrý den, mám podezření, že má dcera bere nějaké drogy. Prosím, kde mi poradí jaké jsou nutné odběry nebo kde a jaký mám zanést vzorek (moč, krev)? Bydlíme v Ostravě. Předem děkuji za NĚJAKOU radu.

Odpověděl:
Zdravím Vás, testy, které prokáží užití drog, lze zakoupit v lékárnách a stojí do 200,- korun. Tyto testy detekují užití drog maximálně 4 týdny po posledním užití v závislosti na délce a intenzitě předchozího užití a mnoha dalších faktorech (např. u jednorázového užití jsou negativní do 1 týdne. Záleží také na tom o jakou drogu se jedná. Testy z krve detekují drogy řádově ve dnech a provádějí se v laboratoři. Doporučuji dopředu zvážit co bude po testech následovat, ať už bude jejich výsledek jakýkoli. Co pro Vás tento výsledek znamená? Zkoušela jste s dcerou nejdříve o celé věci promluvit? S pozdravem, Niké