Dá se cesta užívání nitrožilně pervitinu projít až dokonce?
Rsději ne,mam strach
Ahoj Je to dva roky co jsem si poprve dal nitrožilně.Byla pohoda těd už je to dřina co každým víkendem musím bojovat abych si nedal ,ale nakonec jsi stejně dám někdy to vydržím i 14 dní,ale někdy jen pouze týden.Už jsi nevím rady nemohu se stímto nikomu svěřit nikdo neví jak to ve zkutečnosti chodí,jen ztelevize a z infi brožůr a tam jsou nesmysli.Chci stím skoncovat kouřit jsem přestal už rok a půl ,ale stímto bojovat je opravdu složité .Mato neskutečnou sílu a kdybych opravdu věděl jakou to má moc nikdy bychg stím nezačal,ale nikdy se neříká nikdy.V hlouby duše vím že to zvládnu ,ale když proto nic neudělám tak mne to stáhne ještě víc..Kamarádi co kdy si byli fajn dnes jse klepo a nic jinýho než šleha jím nepomůže,já tak to skončit nehcci a vím že neskončí,dokážu svou chuť kočírovat..,ale ják dlouho než stratím vše na čem mi záleží a mou jedinou slávou bude perník..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, kam až byste chtěl s injekčním užíváním dojít, ale varianty jsou pouze dvě - buď se Vám s tím podaří někdy přestat nebo nebo budete brát až do konce života. Mám za to, že zkušeností už máte dost na to, abyste si uvědomoval, jak skončit nechcete a co Vám pervitin všechno bere. Takže by bylo celkem rozumné začít uvažovat o tom, jak se z toho vysekat. Podle toho, co popisujete, by bylo asi nejlepší zajít si o tom promluvit s někým z odborníků, kteří z praxe dost dobře vědí, jak to chodí (nejen z televize a časopisů jako velká část veřejnosti) a mohli by Vám pomoci aspoň v těch začátcích. Když mi napíšete, odkud jste a kolik je Vám let, mohla bych doporučit někoho konkrétního ze svých kolegů. Vím, že rozhodnutí s pervitinem přestat je složité a že tu bude vyžadovat dost úsilí - na druhou stranu - jde to a po čase Vám bude líp. Zatím držím palce a kdyžtak se ozvěte.