Informace
Monča
Dobrý den,ráda bych se vás zeptala(ale bohužel se to netýka závislosti),jestli byste mi mohli poslat adresu na vás v Hradci Králové:dělám minimaturitu k tomuto tématu a ráda bych se za váma stavila a doplnila bych si chybějící iformace,jestli je to možné.Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Web této Drogové poradny provozuje občanské sdružení SANANIM se sídlem v Praze, které kromě této poradny zajišťuje také provoz kontaktního centra a terénních programů v Praze, ambulantní poradenské služby v Praze a léčebné programy (terapeutické komunity) v jižních Čechách. V Hradci Králové nemá o. s. SANANIM žádnou pobočku, ale existuje tam podobné sdružení pod názvem LAXUS (více informací včetně adres a telefonů na jejich jednotlivá zařízení najdete na www.laxus.cz). Nějak úplně nevím, co znamená minimaturita ani nevím, co přesně byste potřebovala za informace, ale to už se můžete domluvit s kolegy z o. s. LAXUS, případně se podívat na informace o drogách, jejich účincích a důsledcích na našich stránkách.