Drogy
MMMMM
Dobrá den paní Orlíková, já jsem již se svým přítelem o tom mluvila, ale prý si vzpoměl, že v nedávné době byl ve styku s kamarádem, který prý nějakou drogu kouřil a on že se zřejmně toho nadýchal. Je to možné? Že by se mohl něčeho nadýchat a pak by mu to nalezli v krvy aniž by to taky kouřil? Já jsem s přítelem už 3 roky, ale nyní opravdu pochybuji jestli mi říká pravdu či nikoli.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím stále, o jakou drogu se mělo v záznamu o dopravní nehodě jednat. Pokud šlo o pervitin, tak ten se kouří pouze výjimečně a možnost, že by se Váš přítel "nadýchal" a pak mu to objevili v krvi, je nemožná. V zásadě totéž platí i u dalších drog včetně marihuany nebo heroinu, u kterých je užívání kouřením běžnější. Obávám se, že Váš přítel má problém, který Vám ani sobě nechce přiznat. A to poměrně značný, pokud pod vlivem alkoholu a drog způsobí dopravní nehodu a drogy mu stojí za to, aby Vám o své situaci takto lhal. Je mi líto, že pro Vás nemám příznivější odpověď. Držím palce.