Tráva
neřeknu pardon
Bral sem trávu skoro každy den a když sem asi tak před 5 dnama přestal tak rdiče na to zrovna přišli a chcou mi udělat testy da se nějak zakrýt THC v krvi slyšel sem že i mlíkem?? je to pravda a ne pokud mi poradíte děkuji!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud Vám na to rodiče přišli, není pak jedno, že se Vaše předchozí užívání marihuany v testu prokáže? Tedy se rodičům potvrdí to, co už stejně vědí? Ono totiž s tím stejnak mnoho neuděláte. Nevím, jak jste se doslechl, že by mělo účinkovat mléko, ale bohužel Vás musím zklamat - není pravda, že by pití mléka urychlovalo vylučování THC z těla nebo dokonce negativizovalo testy na přítomnost THC. THC se obvykle zjišťuje testy ze vzorku moči, testy z krve nejsou tak obvyklé. THC lze detekovat z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní, pokud jste trávu kouřil dlouhodobě a pravidelně každý den, tak tato doba může být i delší. Detekce z krve je možná do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. No, doufám, že Vám to k něčemu bude. Jinak na závěr - je dobré vzít na vědomít také fakt, že kouření marihuany má i jiná rizika, než že na to přijdou rodiče. Takže přeji hodně štěstí a buďte na sebe opatrný.