Kontakt na psychologa
Monika
Dobrý večer, prosím vás o zaslání kontaktu na psychology v Plzeňském a Karlovarském kraji, kteří se zabývají závislostí na alkoholu. Za zaslání děkuji. Hezký večer! Monika

Odpověděl: Bára Orlíková
Zasílám následující kontakty na psychiatrické a psychologické ambulance, které jsou specializované na závislosti včetně alkoholu. V závěru jsou uvedena i telefonní čísla na anonymní linky, které jsou zaměřené na problematiku závislosti na alkoholu, kde by Vám případně mohli poskytnout další kontakty, v rámci linky AA i na setkání Anonymních alkoholiků v plzeňském a karlovarském kraji. Přeji hodně štěstí. Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice AT ambulance Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 157 Psychiatrická ambulance Švihovská 14, Plzeň, 301 00 telefon: 377 013 255 MUDr. Miroslava Synková Psychiatrická ambulance a AT poradna Hostašová 152, Klatovy, 339 01 telefon: 376 315 282 AT ambulance Rokycanova 1756, Sokolov, 356 01 telefon: 352 308 111 MUDr. Vichnar Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Myslbekova 4, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 230 879 Anonymní alkoholici - linka pomoci s celorepublikovou působností telefon: 800 155 555 http://www.sweb.cz/aacesko/ Anonymní AT linka s celorepublikovou působností čtvrtek 8,00 - 22,00 hodin telefon: 235 311 791, 235 311 793