Drogy
MMMMM
Dobrý den paní Orlíková, můj přítel pil, to jsem i věděla a proto měl nehodu, ale v jeho zprávě co jsem si pak četla bylo napsáno, že nalezli i přítomnost drogy. Občas si bral pervitin, ale slíbil, že už nic nebere. Takže podle Vás je tedy 100%, že si nějakou drogu vzal? Snaží se mi totiž namluvit, že měl něco před rokem a půl. Děkuji Vám a nashledanou

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud se z krevních testů zjistila přítomnost nejen alkoholu, ale i pervitinu, tak je jisté, že si drogu musel vzít v nedávné době před nehodou. Pervitin se dá z krve detekovat pouze několik dní. Pokud Vám přítel tvrdí, že pervitin rok a půl neměl, pak se snaží Vám skutečně jen něco namluvit. Myslím, že by stálo za to si s ním o tom promluvit, pokusit se zjistit, jak na tom je a co chce se situací dělat. Podle toho, co popisujete, mám ale spíš pocit, že se užívání drog nechce vzdát a je ochoten Vám kvůli tomu lhát. Možná byste i Vy měla zvážit, zda je pro Vás perspektivní vztah s přítelem, ke kterému nemůžete mít důvěru, co se týče užívání drog... Kdyžtak ještě napište, jak se situace vyvíjí.