E.T.
V sobototu jsem se chtela bavit,tak jsem neco malo popila,pro lepsi naladu.Jenze nekdy jsem mezi lidma dost nesva a nervozni,tak jsem sahla tam kam nechci.Po piku.Dnes uz jsem docela vycerpana a zjistuju,ze jsem porad na jednom miste jako by se mi nekde pred rokem zastavil cas.Vim,ze se svima 50kg a asi hodne vycerpanym telem,uz nemuzu moc dlouho otalet,coz uz cim dal vic citim na svi fizicce.laduju se vitaminama,den za dnem a kdyz uz se telo malinko konecne vspamatovava a naberu konecne nejakou sylu,tak behem dvou veceru je veskera vynalozena energie,ktery moc nemam zase v tahu.Nekdy mam pocit,ze nejjednoduhsi moznos pro me je predtim nekam na nejakou dobu utyct a zasit se,aby se mi to samo vyhybalo.Obcas se mi zda,jakoby se me zivot netykal.zacinam mit uz problem byt mezi lidma,dokonce mi i cim dal casteji zacinaji vadit.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, k relapsům dochází. To je přirozené. Významné je se z relapsu poučit a příště podobnou chybu neudělat. Zkuste to co se stalo vzít takhle. :-) Takže to zkuste příště udělat tak. Až dostanete chuť na pervitin, pokuste se to odložit a převést to z takového "tak si dám" do roviny kvalifikovaného rozhodnutí. Odložte to o chvíli, dejte si konkrétní čas, třeba za hodinu, kdy se rozhodnete, zda si dáte, nebo ne. Když se rozhodnete že ne, tak prostě až příští den. Držím palce. P.s. Utéci se nedá, nesete si to sebou.