Zase ta marihuána...
Adam
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je známá nějaká interakce marihuany s antibiotiky (jako je tomu například u alkoholu). Beru po osmi hodinách Duomox 500.

Odpověděl: Bára Orlíková
Není známá žádná nebezpečná interakce THC a antibiotik. Jen mám k tomu takovou poznámku - pokud berete po osmi hodinách antibiotika, tak jste předpokládám nemocný. Tudíž bych organismu nezasazovala další neočekávanou "pecku" tím, že byste užil marihuanu - ono přece jen je to zátěž a vaší úzdravě by to nemuselo prospět. V okamžiku, kdy je Váš organismus oslabený, taky může mít ta marihuana neobvyklé nebo ne příliš příjemné účinky. Je to samozřejmě na Vašem uvážení - důsledky si nesete sám. :)