marihuana
lenka
dobry den. zajimalo by me jak dlouho se stopy marihuany drzi v moci. kourim skoro kazdy den uz par let a nyni se chystam na brigadu do Anglie, kde muj zamestnavatel nejprve vyzaduje tyto testy na drogy... s nicim jinym problem nemam, tak by byla skoda, tam vyrazit a pak zjistit, ze sem podle nich vlastne fetak. dekuji moc za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. U takto dlouhodobého a intenzivního užívání se uvádí, že se THC dá detekovat až několik týdnů po posledním užití. Obyčejně jsou testy negativní do 30 dnů, výjimečně se THC dá zjistit i déle. V lékárně (popř. přímo od výrobců na internetu) se dají zakoupit jednorázové testy na přítomnost drog ze vzorku moči. Pokud si ho koupíte (stojí asi 100 Kč) a nějakou dobu před odjezdem vyzkoušíte, zda je výsledek negativní, může Vám to pomoci. Jinak na závěr - jistě víte, že taková délka a frekvence kouření marihuany, má i jiná rizika, než to, že neseženete kýženou brigádu v Anglii - myslím, že dát si chvíli pauzu není tak jako tak úplně od věci. Každopádně přeji hodně štěstí. P. S. Doporučovala bych nehulit ani v průběhu brigády - někteří zahraniční zaměstnavatelé mají ve zvyku dělat i namátkové testy...