něco k drogám
anonymky
co mám dělat??moje kamaradka začala brát drogy a ja bych ji chtela nejak pomoct....boji se to někomu povědět...a mě je lito, jak ji ta droga postupně zabíji...předem dík za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na takto stručný dotaz Vám bohužel nemůžu poskytnout moc konkrétní odpověď. Abych Vám mohla nějak pomoci, potřebovala bych vědět, odkud kamarádka je, kolik je jí let, jaké drogy a jak dlouho je bere. Taky nevím, zda ona má zájem se situací něco dělat. Mohla bych Vám odporučit kontakty na kolegy odborníky, kam by mohla kamarádka zajít a bez obav si o své situaci a o tom, jak to s drogami má, promluvit. Je možné takové služby využít i anonymně. Když mi tedy napíšete, z jakého jste regionu, můžu Vám nějaké kontakty na kolegy poskytnout. Zatím držím palce.