MMMMM
Dobrý den, chci se zeptat. Můj přítel měl nedávno havárku a při odběru krve mu byla zjištěna nějaká droga. On však tvrdí, že naposledy měl drogu před rokem a půl. Je tedy možné, aby se po tak dlouhé době v krvi droga oběvila? A jak dlouho se teda droga v těle drží a může se na ni přijít? Děkuji Vám předem za odpověď. Nashledanou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Drogy se po roce a půl z krve detekovat nedají. Nejběžněji užívané drogy v ČR se dají detekovat z krve následovně (orientační doby): Marihuana - týden až čtrnáct dní Heroin - 1 - 2 dny Pervitin - 1 - 3 dny Kokain - několik hodin Extáze - 1- 2 dny Tedy pokud příteli našli v testu z krve přítomnost nějaké psychotropní látky, s nějvětší pravděpodobností si ji před nějakou poměrně nedávnou dobou vzal. Nevím, nakolik je situace závažná, o jakou drogy se jedná a zda nehodu způsobil v souvislosti s užitím drogy, ale pokud byste k tomu chtěla vědět něco dalšího, napište.