:(
veronika
mám kamarádku na drogách chtěla bych ji pomoc ale nevím jak.ted je momentalně v nemocnici předavkovala se nějakyma praškama nevím jak ji mám pomoc prosím poradte jak bych ji mohla pomoc se toho dostat

Odpověděl:
Dobrý den, to záleží na tom, jestli o pomoc stojí kamarádka. Pokud ona je se svou situací a životem spokojená, nechce ji měnit nebo nechce pro to nic udělat, mnoho neuděláte ani vy. I když je samozřejmě hezké, že vám na kamarádce záleží. Zkuste se jí zeptat, jestli nepotřebuje nějak pomoct, říct jí, že o ni máte obavy. Třeba za současné situace, kdy leží po předávkování v nemocnici, si bude ochotna problém připustit a něco s ním dělat. Můžete jí třeba dát kontakt na naši poradnu případně jí nabídnout, že ji doprovodíte někam na konzultaci k odborníkům. Ale jak řikám - iniciativu budete muset nechat na ní. Přeji hodně štěstí vám i kamarádce a když tak ještě napište. Jana M.