THC v krvi
Joezz
Dobrý den ... Chtěl bych se Vás zeptat. Jsem skoro denním uživatelem (tak 6x do týdne) marihuany v denní dávce cca 0.2G. V tomto by nebyl problém.. mě se stav z této drogy líbí, ale otcovi už tak ne. A přestávat se mi nechce. Ale otec mě pošle na testy (bohužel ještě nevím na jaké) .. A teď ten dotaz. Někde se říká, někdo říká.. že THC je v krvi 2 týdny (vyjímečně déle, což uvádíte i Vy zde v článku na Cannabisové drogy) .. pak někdo říká, že čtvrt roku, někdo že půl roku. Mohl/a by jste mi prosím zodpovědět, jak dlouho by mi mohly identifikovat testy THC v krvi a moči .. Předem děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, Národní toxikologická laboratoř uvádí, že intezivní kouření marihuany je testy z moči zjistitelné 1 měsíc, vyjímečně déle. (Občasné užívání cca 14 dní). Při testování z krve je tato doba kratší - intezivní užívání 14 dní, občasné 7 až 10 dní. Testy se zpravidla dělají z moči. Tato doba závisí na tom, jak už dlouho a jak často marihuanu kouříte, jaký má obsah THC a také na individuálním metabolismu organismu. Jen mě napadá - to, že vám na vaše "hulení" přijdou rodiče, zdaleka nemusí být ten největší průšvih. Marihuana je přeci jen stále nelegální a na to se může vázet poměrně dost nečekaných komplikací. Ale to určitě víte. A to, že se to nemusí líbit vašim plicím asi taky. Chápu, že se vás stavy na THC baví, ale co třeba zkusit na chvíli aspoň přibrzdit? No, přeju hodně štěstí:) Jana M.