Léčebna
Kisha
Dobrý den,mám nastoupit na léčení do Nechanic ale problém je vtom,že je čekací doba až do června prosím vás nevíte o nějaké léčebně kde by to šlo dřív??Brala jsem piko,hulení,houbičky a potom došlo na herák.Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejlepší zajít se o možnostech léčby a podmínkách nástupu poradit do kontaktního centra, kde budou mít kontakty a také informace ohledně čekacích dob. Adresy kontaktních center v ČR najdete např. na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa pomoci - nevím bohužel, odkud jste, jinak bych Vám mohla doporučit konkrétní zařízení. Případně Vám můžu nabídnout tyto kontakty na léčebny - zkuste tam zavolat a zjistit si, jak jsou na to s čekacími dobami tam. Psychiatrická léčebna Červený Dvůr Červený Dvůr 1, Český Krumlov, 382 08 telefon: 380 739 131 Prim. MUDr. Jiří Dvořáček Psychiatrická léčebna Bílá Voda a terapeutická komunita FIDES Bílá Voda, 790 69 telefon: 584 413 208 MUDr. Petr Jeřábek Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice Odd. pro léčbu závislostí Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 193, 377 103 133 MUDr. Stehlík Václav http://www.fnplzen.cz Psychiatrická léčebna Bohnice, odd.léčby závislostí - ženy Ústavní 91, Praha 8, 181 02 telefon: 284 016 111 MUDr. Václav Dvořák http://www.plbohnice.cz Pak mě taky napadá, jestli by nebylo na místě zkusit nějakou ambulantní pomoc před tím, než se Vám podaří nastoupit do léčebny. Pokud užíváte heroin denně, možná by Vám pomohla ambulantní detoxifikace - na tu dobu, než půjdete do léčebny, nasadit Subutex a postupně snižovat dávky, abyste do léčebny nastoupila ve stabilizovanějším stavu a po fyzické a psychické strance možná připravenější na léčbu. Zvažte tyto varianty a kdyžtak mi napište, odkud jste, kolik je Vám let a jak dlouho a v jaké intenzitě drogy berete, a já bych Vám mohla doporučit konkrétní kontakty na káčka, případně na ambulantní léčbu. Zatím držím palce.