co se mnou?
jahudka
Hodne jsem driv brala drogy,nebyla jsem zavisla,ale nebylo do toho daleko.Pak jsem zacala hodne hulit travu a polykat ruzny pilulky z lekarnicky-mela jsem dobry pristup,takz ejsem za sebou mela spoustu excesu s rohypnolem a alkoholem.Nejak jsem z ruznych duvodu se vseho zanechala,ale uz jednou jsem psala doktoru Minarikovi ,ze mam stale chut velkou chut na drogy a hodne trpim depresemi.Pan doktor mi poradil psychoterapii ,doporucil mi lekare,no byla jsem tam jednou a vickrat uz me tam nikdo nedostane,proste nejsem typ ,co by se nekde nekomu zpovidal a sveroval.No dobre-zacala jsem celkem dost popijet,pomaha mi to proti vsem ''neduhum''.Vsiml si i toho muj pritel,nasel mi uz parkrat par vypitych schovanych lahvi.Ale nemohu si pomoct,me to pomaha,je mi fajn ,tak co .A ted se ptam sama sebe co se mnou????Navic ted bydlim v Nemecku ,takze nekam k lekari jit nepripada v uvahu,ani nevim jak to tady funguje s nejakou lecbou.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, možnosti léčby v Německu jsou myslím podobné jako v čechách. Jen asi musíte docela umět německy, jinak vám to nepomůže. Ohledně toho co s vámi se to má tak: Buď se rozhodnete se situací něco dělat nyní a máte volbu kam půjdete, ... nebo za pár let, při nadužívání alkoholu a léků, skončíte nejspíše v léčebně a celkem pravděpodobně nedobrovolně. Takže bych snad raději doporučoval vyhledat psychiatra teď. A nebo se ty stavy naučit zvládat bez alkoholu a farmak.