fermetrazin
lo
Dobrý den chtěla bych nějaké informace o fermetrazinu, vím jen že je to stimulant a poměrně nebezpečný. Navštěvovala sem psychiatra a neurologa a nějak se nedohodli v medikaci a naordinovali mi nějaké léky(jména už nevím) proti depresi a na povzbuzení...nějakou dobu jsem je užívala a bylo mi opravdu skvěle! Učení mi šlo levou zadní, byla jsem výřečná společenská a jakoby "nakopnutá" - prostě jsem měla pocit že mám motor který mě žene dopředu a dny sem užívala naplno. rána už byla horší než sem si vzala svou kombinaci léků byla sem nepoužitelná jakoby zablokovaná. ale pak už to zase bylo v nejlepším pořádku. Pak mi ale léky došly a já si šla pro recept tam se na to přišlo a já dostala "vynadáno" že jsem feťák! Že ta kombinace léků působila na můj organismus jako fermetrazin. a odtud můj dotaz co to vlastně je...? Samozřejmě mi další léky nedali a já byla v háji...byla sem neskutečná..prostě jako chodící mrtvola, unavená, podrážděná a měla sem takový divný vnitřní třes a celkově sem byla tenzní...Je možné že sem si za půl roku každodenního užívání vytvořila návyk a potom po vysazení nastaly abstinenční příznaky? za odpovědi děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Ono když si člověk zvykne na silnou stimulaci, tak se po jejím vysazení cítí celkem unavený. to se ale obyčejně za nějakou dobu změní, resp. sedne si to a člověk si zvykne, že motor nemá. Ono přeci jen nadužívání stimulancií vede k mnohem většímu opotřebení organismu. Takže dlouhodobě se to užívat nedá. Ono to po nějaké době stejně přestává fungovat a člověk si musí dávku zvýšit a pak zas a zas, nakonec to způsobí toxickou psychozu a to pak člověk skončí v blázinci, ... Takže ta únava je přirozená a lze říci že to je něco jako odvykací stav.