Něco do skla
Mahu
V mobilu dcery jsem našla dotaz: Nemáš něco do skla? Co to znamená? V poslední době máme spolu neshody, bojím se o ni, proto se dívám i do mobilu. Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevíme. Do skla se dá dávat lecos od vajec až po crack (obé považuji za nepravděpodobné, prvé z kontextu a druhé pro místní nedostupnost - tedy, pokud jste z čech). Mohlo by se jednat o konopí (šlukovky na mariuanu bývají někdy skleněné). Každopádně fakt nevím a aniž bych chtěl jakoliv moralizovat - tak přece jen lustrovat někomu jeho soukromou korespondenci není moc košer. Navíc mám dojem, že byste se možná vyhnula složitému zjišťování toho co znamená "nemáš něco do skla?" Protože to fakt může být úplně nevinná poznámka a takhle jste se dostala do situace, kdy vás bude trápit a nemůžete s tím moc udělat. Zeptat se dcery nemůžete, protože se dozví, že se jí hrabete v jejích soukromých věcech a rozčílí se a vztah mezi vámi se ještě zhorší. Navíc byste tím riskovala že si najust opatří třeba konopí a nebo ten crack (to je v zásadě kokain) a začnë experimentovat. Nechat se ale taková poznámka taky docela nedá, protože ví jen bůh co znamená. Asi vám v takové situaci nemohu až tak moc pomoci. Možná že by bylo rozumné zajít někam osobně a poradit se. Pokud byste měla dojem, že někam zajít chcete, tak napište. Zkusím vás někam doporučit.