P. Justinové
EVINA
Vážená paní Justinová, omlouvám se Vám za svůj sobotní příspěvek. Moc Vám děkuji, že jste mi tak hezky odpověděla, i když jste musel tušit, že už mám dost upito. Ale s alkoholem potíže opravdu mám, i když ty denní dávky jsou nižší 1/2 - 1 l vína. Vím, že i to je dost. Spíše mi vadí, že si to nedovedu odříct, že neumím vypít jenom skleničku a skončit. Ještě jednou Vám děkuji za zájem a za to se se lidem i se svými kolegy snažíte pomáhat, i když se většina z lidí, včetně mne do té nezáviděnihodné situace dostali sami - svou nezodpovědností a slabostí.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jsem ráda, že jste znovu napsala, a že Váš dotaz zní tentokrát mnohem příznivěji. Je z něj poznat, že máte vůli se svým problémem s pitím něco dělat a to je hlavní - nevzdat to. Sama sobě si kladete spoustu důležitých otázek, na které určitě nebude lehké odpovědět, ale když se Vám to podaří, dost možná zjistíte, že víno poránu ani jindy během dne už není potřeba. Určitě bude lehčí odpovědět na ně s nějakou pomocí. Přímo v Osttavě bude vhodných odborníků určitě hned několik. Protože jsme přeci jen daleko, vybrala jsem spíše namátkou - AT ambulance,Náměstí SNP, 4, Ostrava - Zábřeh, 700 30, telefon: 696 744 733. Pokud byste si chtěla vybrat ze širší nabídky, zkuste se podívat na "mapu pomoci" na stránkách www.drogy-info.cz (na stránkách ji naleznete vpravo nahoře, jednoduše zadáte oblast a typ zařízení, což ve Vašem případě bude buď AT ambulance nebo psychiatrická ambulance, kam jsou většinou zahrnuti i terapeuti). Pokud byste touto cestou nikoho vhodného nenašla, dejte znovu vědět a zkusíme najít pomoc ještě jinak. Držím Vám moc palce a přeji hodně odhodlání ke změně.