Pájina
140208 247200 No vidíte,ani nevím,že něco takového u nás existuje.Určitě tam zavolám.Chtěla jsem se ale zeptat ještě na jednu věc.Není třeba možné,že ta náladovost a změny chování mohou být projevem ABSŤÁKU v době,kdy není pod vlivem marihuany?Ten pervitin mi k němu prostě nějak nesedí.Co se týče psychické poruchy,tak jisté předpoklady v rodině tam jsou.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Náladovost, změny chování mohou být důsledkem "absťáku", když nemá přítel marihuanu. Může to být ale i jinak - sama píšete o zátěži v rodině, takže riziko psychické poruchy není zanedbatelné. K tomu by ale bylo potřeba, aby si někam zašel přítel. Zatím sice nic z toho, co popisujete, nenasvědčuje tomu, že by měl něco takového přítel v plánu. Ale to se může změnit. Zeptejte se v tom zařízení na kontakt pro takový případ. Ten můžete přiteli předat a pak už to bude na něm. Hodně štěstí a jak jsem říkala posledně, budu ráda, když se ozvete s tím, jak se situace vyvíjí. S pozdravem, Gabriela Koryntová.