Pájina
140280 Jsem z Turnova.Já tedy doufám,že jiné drogy nebere,ale odpřísáhnout bych to asi nemohla.Myslíte,že by třeba takové rychlé změny nálad mohly třeba souviset s nějakou psychickou poruchou,která se drog vůbec netýká?Jinak Vám strašně moc děkuji za radu.Pokud mi pošlete kontakt na nějaké centrum,určitě se tam obrátím.Ještě jednou děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, tak jsem chvilku a hledala a narazila jsem na jednu nestátní poradnu: Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti REP [Severní Čechy] Turnov, Husova 88 tel: 737214246 Bohužel s ním nemám osobní zkušenost, takže Vám nemohu říci nic bližšího. Ale určitě jim můžete zavolat a objednat se. A kdyby nemohli pomoci oni, jistě budou mít dobrý přehled o službách v dané oblasti a tak Vás v případě potřeby odkážou. A k té druhé věci - psychická porucha. Jedno z rizik užívání marihuany je, že může spustit psychickou poruchu. Člověk by s tou poruchou mohl žít aniž by se projevila, ale marihuana může být právě tím spouštěčem. Stává se to opravdu jen zcela výjimečně! Lidé, kteří takové problémy mají, pak navštíví psychiatra a správná medikace by je pak měla vrátit do normálu. Ale také se může stát, že se budou s psychickou poruchou potýkat celý zbytek života. Taková odpověď člověku asi zrovna náladu nezvedne. No, zkuste se ozvat do toho centra a budu ráda, když mi dáte vědět, jaké to tam bylo a jak to dopadlo. S pozdravem, Gabriela Koryntová.