pervitin a mariuhana
yxtina
Dobrý den p.Geblerová,,,ted jsem si přečetla váš dopis a hned píšu,,aso naposled,nebudu vás již obtěžovat,,,asi jste mě špatně pochopila,,nechci,aby jste mě provázela mým spackaným životem.Jen jsem se minule trochu víc asi rozepsala o věcech,které vám nenáleží,,,bylo to zrovna čerstvé a já si to vypsala na vás,,omlouvám se.Jinak jsem si všimla,že opravdu jedni a ti samí píšou lidem od vás jak pokročili,co se jim nepovedlo a odpovědi zní,,ozvěte se,napište jak jste dopadli,atd.Samozřejmě pokud se to týká drog,závislosti,atd.Vždy jsem chtěla radu,nebo pomoc,ale nevyužívám vás jako sociální poradkyni pro sebe,,,jestli to tak vypadá,tak se ještě jednou omlouvám.Psala jsem vám,že jste všichni fajn,že pomáháte lidem,atd.Myslela jsem,že jste tu od toho,že lidem jako já poradíte jak a co,,,taky jste radila,jsem vám vděčná,ale připadá mi,že vás svýma dopisama spíš otravuju,,,stále jsem v neschopnosti,nikam nemohu,tak snad vám tento můj dopis nebude vadit,,,,s pozdravem Alena.Původně jsem chtěla napsat co je s Patrikem,ale už vás nebudu zatěžovat.Ještě jednou se omlouvám a mějte se krásně.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, nejde o to, zda mě obtěžujete nebo ne. Jde o to, jak jsem Vám už před časem psala, že když si takhle dopisujeme, nic s Vaším problémem neděláte. Aby Vám to k něčemu bylo, je třeba abych tuto komunikaci profesionálně ukončila a "předala" Vás někam, kde Vám to bude k prospěchu. To znamená do osobního kontaktu, který jste si už zajistila. Děkuji Vám za ocenění naší práce. Přeju Vám hodně štěstí, samozřejmě i Patrikovi a celé rodině.