Policajna skola
Androl
Dobry den, Mam otazku podal som si prihlasku na policajnu skolu, kde sa podrobim zdravotnym testom a nejakemu testu co zisti stopy po drogach v krvi (neviem presne ako sa to vola)...Neviem mam z toho strach, v minulosti som fajcil marihuanu velmi casto a co je najhorsie pred dvoma tyzdnami som bol s kamosom a dal som si par slukov , tak sa bojim ze testy dopadnu zle...Tak sa pytam do kedy by mi to mohli zistit v krvi ? ..Rozmyslal som ze by som si kupil dake lieky na detoxikaciu krvi (napr. Hemo Care), pomohlo by to ? Dakujem vopred aj za kratku odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dotaz jste zadal - nejspíš omylem - dvakrát. Odpověď zde tedy jenom zopakuji: THC lze detekovat z krve, moči, slin, někdy se dělají např. i testy vlasů. THC lze detekovat z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Nepředpokládám, že by dělali nějaké zvlášť drahé a podrobné testy. Léky na detoxifikaci krve pravděpodobně výsledky příliš neovlivní. Nevím, za jak dlouho Vás testy čekají. Nicméně můžete si koupit testy z moči v lékárně. Jestli budou opakovaně výsledky negativní, pravděpodobně budou negativní i výsledky testů z krve. To, že chce škola své žáky testovat, jistě svědčí i o jejím postoji k dané problematice. Doporučila bych Vám proto dobře zvážit, jestli je to to, co chcete, a jak to budete mít s drogami do budoucna. S pozdravem, Gabriela Koryntová.