odpověď drogy
fugo
děkuji za odpověď....ano jste první o kom se s tím bavím.nezkoušel jsem se nikdy zastavit protože až do téhle doby mi to bavilo a všechny ty stavy sem si užíval a když mě to chytlo a fakt sem se na to chtěl vykašlat tak sem se strašně sjel a chtěl sem aby si mě někdo všiml a řekl mi :,,hele kámo vyser se na´´ ale to se nestalo. A co mi na drogách chutná??? už jen kdyžji držim v ruce tak nedokážu říct ne a už v tu chvíli sem natěšenej že si to užiju. zatím mě žádná droga nezklamala(ve smyslu účinku),protože když začnou dojezdy převažovat pocity šěstí atd..tak je jasný že tahle droga pro mě končí,bud přejdu na silnější nebo s tim seknu ale já bych rád tu 2 variantu. jak sem říkal zatím to vše vychytávam i když cejtim některé vedlejší účinky ale není to takové že by mě to přimělo k tomu si tu drogu nedát. jsem z Plzně,budu rád za ten kontakt,ještě se chci zeptat jak takové porady atd. probíhají a jelikož budu plnoletý až v létě tak jestli se mnou by musel jít rodič nebo ne? to bych nerad. jinak děkuji za vše..mějte se hezky Gabrielo!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, hned na začátek ten kontakt: podívejte se na www.kcentrum.cz nebo www.ponton.cz. Tamější organizace příliš dobře neznám, ale kdyby bylo doporučení na mě, obraťte se na: K-centrum, Havířská 11, 301 00 Plzeň Vedoucí: Bc. Karolína Vodičková tel.: +420 377 421 374 Zavolejte si tam a objednejte se na individuální schůzku. Takové poradenství vypadá následovně: přijdete, dáte si čaj nebo kafe a jeden z pracovníků si s Vámi sedne do samostatné místnosti, kde budete mít klid si o všem popovídat. Většinou tam pracují mladí lidé a tak věřím, že to pro Vás nebude nepříjemné. Jestli je mi známo, pak v žádném případě nebudou nikomu - ani Vašemu lékaři, ani Vašim rodičům, nic oznamovat. Takže tam můžete bez obtíží vyrazit sám. Stačí se objednat. A konečně k tomu, co píšete. Už teď vnímáte vedlejší učínky. Dřív jste si říkal, že když něco takového přijde, dáte si něco silnějšího, nebo se na to vykašlete. Jste rozhodnut zkusit tu druhou variantu a upřímně řečeno, myslím, že je na čase. Možná i proto, že jste si hrozící katastrofu uvědomil "včas", nebude snadné říct drogám definitivní "ne". Spousta lidí mluví o tom, že je třeba dopadnout nejprve na dno, aby si člověk uvědomil, o co s drogami přichází. Já jsem toho názoru, že pokud je člověk inteligentní, má trochu vůle a nepřeváží u něj zvědavost, může se zastavit ještě před tím dopaden na dno. Pro takového člověka, který na drogách nezažil nic extra špatného, neztratí drogy nikdy onu přitažlivost! Bojovat s ní mi přijde minimálně stejně obtížné, jako se dostat z onoho dna. Držím Vám palce a dejte vědět, kam jste se nakonec rozhodl zajít, případně jak to dopadlo. S pozdravem, Gabriela Koryntová.