Pájina
Dobrý den,žiji se svým přítelem čtyři roky a máme téměř ročního chlapečka.Přítel je pravidelným uživatelem marihuany a podle mě,to začíná být problém.Je velmi náladový,nezodpovědný,agresivní,útočný.Nikdy takový nebyl.O návštěvě lékaře,ať už psychologa nebo odborníka na drogy nechce ani slyšet.Mohu mu nějak pomoci sama?Nechci vztah ukončit bez boje.Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Nějak se mi nezdá, že by byl člověk z důvodu užívání marihuany - byť dlouhodobého - začal být agresivní a útočný. Možná s tím souvisí i jiné věci. Ale to nejde takhle na dálku posoudit. Nicméně je hezké vidět, že máte zájem vztah s přítelem udržet a chcete problém řešit. V tuhle chvíli bych Vám proto poradila domluvit se doma na pravidlech, za jakých budete fungovat. Co bude mít kdo na starosti? Jaké budou sankce za nedodržení? Apod. Do takové domluvy by však měli být zapojeni všichni, tedy i Váš přítel. I jemu se jistě ledasco nelíbí. Pokuste se tedy dohodnout. Když to nezvládnete sami, můžete se zkusit obrátit na odborníky. Probrali byste tak situaci na neutrální půdě. Možná zjistíte, že problémem není užívání marihuany, ale vaše vzájemné chování. Přeci jen jste spolu již 4 roky. Vy se pravděpodobně hodně věnujete synovi a musíte být hodně zodpovědná. Spousta věcí se narozením dítěte změní. Určitě to vnímáte Vy i Váš přítel. Možná se nakonec stejně nevyhnete rozchodu, ale jestli o vztah stojíte, můžete zkusit bojovat. Držím Vám palce. S podravem, Gabriela Koryntová.