radu prosím
fugo
prosím o radu,nevím na koho se mám obrátit,jste první u koho to zkouším....nejsem závyslí ani na jedné droze(jen cigarety),ale už sem zkusil skoro všechny mimo H....zatím se mi to všechno daří kočírovat ale vím jistě že tímto stilem v tom budu zanedlouho lítat! 2 roky kořim trávu ale třeba jen o výkendech,extáze a lsd jen párkrát do měsíce,peří ještě méně. ale další problém je že studuji lakýrníka a tam se dostanu k ještě větším svinstvům...nedotkl bych se jich,kdyby mi k tomu nedostala má známá,která už je dost v nepohodě! jak říkam zatim to zvládam všechno ale dlouho to nevydrží,dostává se nespavost,nesoustředěnost a šílený pocity viny!!! nedávno se se mnou rozešla přítelkyně,to mě vyřídilo tak že sem si skoro nastřelil...a až tohle příde tak vim že je semnou konec...ale já stim chci bojovat,mam skvělý rodiče,sourozence i kamarády co si mě váží....a dokad mam nějaké cíle tak se stim chci rvát....ale sám to asi nezvládnu mám slabou vůli a když příde příležitost a sem třeba jen zkouřenej tak ani jinej fet neodmítnu!!! děkuju vám i jen za vyslechnutí..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Jestli tomu dobře rozumím, ještě jste o tom všem s nikým takhle na rovinu nemluvil. Takže děkuji za otevřenost. Určitě to chce kus odvahy přiznat si problém. Sám si uvědomujete, že se dostáváte na tenký led a víte, co Vám hrozí. Ale máte slabou vůli. Jak jste se vlastně zkoušel zastavit? A byla některá varianta úspěšnější než jiná? Co Vás vlastně na drogách láká? Co Vám na nich chutná? Asi by to bylo na delší povídání. Proto bych Vám doporučila obrátit se na odborníky. Zkuste třeba Kontaktní centrum ve Vašem okolí. Když byste napsal, odkud jste, mohla bych Vám poslat kontakt a nebo se sám podívejte na www.drogy.net do sekce "kontakty". S pozdravem, Gabriela Koryntová.