zvladnu to sama?
E.T.
beru peri za pposlednich 5let nekolikrat do mesice,za posledni 3roky se mi podarila nejdelsi pauza max 2mesice.Musi to znamenat,ze jsem zavysla i kdyz mam pocit,ze to tak neni?Kdyz si delsi dobu nedam,nema pocit ze by mi to delalo problem,ani ze bych si musela dat.Spis je to o tom,ze jsem odpocata a mam chut se bavit tak neodolam,protoze se citim pozitivne naladena a vyrovnana.Dost se v tom placam a musim to utnout,ale nemam odvahu zajit za odbornikem.Je nejaky spusob jak se s toho dostat sam?Moc si preju to mit uz za sebou,byt s toho co nejdriv venku.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, zvládnout to sama můžete, ale myslím, že se to moc zatím nejeví, vždycky jste relapsovala. Na vašem mítě bych se rozhodl, že pokud to myslíte vážně, tak tohle bude poslední pokus a pokud selže tak bez řečí vyrazíte na konzultaci za odborníkem a podřídíte se jeho radám. Nu, jinak - pokud chcete vydržet - tak klíčem je změna životního stylu, doporučoval bych dlouhodobější abstinenci i od ostatních psychotropních látek (včetně alkoholu a konopí), pravidelný denní režim, pravidelný spánek, změna struktury známých, zahození diářku s telefony na dealery a prodejce (piko si asi sama neděláte, že), ... Nu a také můžete zůstat se mnou v kontaktu můžeme postupně pracovat na vašem vysazení. P.s. O závislost se skorem najisto jedná.