pervitin
yxtina
Dobrý den,,,p.Geblerová,,,,ted jsem si přečetla vaši opdpověd a hned píšu,,,všimla jsem si již dávno,že jsem píše spousta stálých klientů,ti samí,těm samým lidem,píšou o tom jak pokročili,jak selhali,jak dál a vlastně jsem si uvědomila,že nás opravdu provádíte našimi těžkými dny v životě,,at potenciální pacienty či nás rodiče,,,díky Vám.Jinak Patrik je stále na detoxu,vypadá to zatím slibně,chce se jít opravdu léčit.Už má domluvený termín nástupu na 23.3,,,to je příští pátek.S tím,že ho vezmu domů,kdyby náhodou ho propustili dřív,tak to jsem si rozmyslela,,asi bych ho nechala odejít čekat na ubytovnu,protože ho znám a vím,že by doma nic nedodržoval,,,ono je lehčí slibovat něco na detoxu,tam kde je uzavřený před lidma a jiné je to asi venku.Kdyby ho hold selhal a chtěl nastoupit i tak,tak mi v té léčebně řekli,že může nastoupit a oni by ho na jejich detoxu očistili.Takže jsem mu včera při návštěvě řekla,že kdyby selhal jde na ubytovnu i když ho propustí z detoxu a ne domů,,,že by si počkal tam,ale vypadá to,že ho možná nechají na detoxu do odchodu do léčebny.Tak ted jsme po 5 letech asi 11 dní relativně všichni v klidu,,myslím tím hlavně sebe a Patrika.On je v teple,má co jíst,nefetuje a já si nemusím dělat hlavu co je s ním.Trochu se mi to doma vymiká ted s manželem a dcerou,,jako bych platila dan za utrpení co jsme měli doma.Dcera mě nerespektuje,neposlouchá,je na mě drzá,,,na manžela né.Kdo mě zná,tak ví,že jsem velice dobrosrdečný člověk a neubližuji,,,dost si nechám líbit a dost snesu a dokáži přitom i odpouštět.Ani nevím kde v sobě beru pořád ten hnací motor a výdrž na tohle všechno.Ale cítím,že mi síly dochází,,často pláču,cítím se odstrčená,protože si ted nerozumíme s manželem,,ale přitom mi denně píše z práce že mě miluje.Já jeho samozřejmě taky,,ale dost často u nás zní,,tvůj syn,moje dcera,já ho živil,já to trpěl.Jakoby jsme sited teprve začínali vyčítat kdo na tom utrpěl,kdo více strádal,,,manžel se zaměřil na dceru ted ten poslední rok,,všimla jsem si,že mě dcera již delší dobu moc nebere,,já si myslím,že k tomu napomáhá dost manžel,,asi nevědomky,nevím!!!,,,Dcera je dost tvrdohlavá a když něco provede opakovaně a je i drzá,nebo nedodrží to co má,tak jí uložím trest,,nic moc,je v pubertě,ale aspon aby viděla,že si nemůže dělat co chce,,já zakážu,manžel v mžiku povolí a zruší co jsem dceři uložila,,a to je pořád,,ted dcera poslouchá jen manžela a jediný argument který má je,že na ní pořád křičím,,,přitom já dokážu 5 krát říct v klidu jednu věc a až po tom kdy dcera na mě začne křičet a manželovi to řekne úplně jinak než to bylo,tak začnu křičet,nebo zvýším hlas taky já,,a manžel okřikuje mě,abych neřvala,,,že křičí dcera pořád když se to týká mě,to mu nevadí,,ani když křičí před ním na mě,tak jí nic neřekne,,a když se ohradím proč to trpí,že semnou zachází jak s hadrem,tak mi řekne,,Alenka říkala,že na ní furt křičíš,,,samozřejmě to není pravda,,,,ale manžel věří dceři,mě vůbec,,,,můžu mu říkat a brečet a prosit se ho,že to tak není,,dcera má pravdu,,!Zajímá ho jen dcery klid,,,i když ví,že to Alenka přehání,že je opravdu drzá,dá vždy nakonec za pravdu jí,,,přestal mi věřit-úplně,,,,on si snad myslí,že jí musí přede mnou chránit,že jí deptám,,,přitom jestli má ted napsat úplnou pravdu,tak dcera semnou asi rok opravdu zachází jak s hadrem,pohrdá mnou,dává to najevo,směje se mi když něco řeknu vážného,nebere nic ode mě,,jen až co řekne otec.Víte dcera mockrát řekla manželovi,že jí vychováváme každý jinak,at se dohodnem,,,manžel prostě nedokáže na dceru ani zvýšit hlas,když jde do tuhého,,i když by opravdu měl,,někdy to udělal a byl doma klid,,dcera si pak odpustila všechny drzosti,,,věděla,že držíme spolu,,,ted už dlouho manžel abspolutně drží jen při dceři,fakt mi nevěří a dcera to ví,on se tak chová,že věří jí,že já bych se měla změnit,,tak spolu ted moc nemluvíme,,většinou brečím a uzavírám se před nima,,,oni spolu koukají na televizi a já brečím sama v obýváku,,ani to s nima nehne,,už jsem chtěla i odejít.Proč vám to vše píšu i když vím,že to sem nespadá?..,Tohle přesně dělala moje maminka s Patrikem když byl v jejím věku i menší,,,a jak to dopadlo?,,žádný respekt,jen pohrdání mnou,atd.Někdy mi připadá,že se mi oba mstí za Patrika,,častokrát mi mnozí říkali i tady doma,,je to přece tvoje dítě,tak s tím něco dělej.Prominte,že jsem se rozepsala,,,proto jsem navrhla psychologa nás tří,,jinak je po rodině.Byla jsem nás objednat a zhruba řekla o co se jedná a paní doktorka mi říkal,že vynechá mě a nejdříve veme dceru a pak manžela,,poté všechny tři,,hlavně dceru,,manžel to svádí vše na situacis patrikem tady za ty roky,,,ale my jsme nikdy dceru do toho nepletli,dcera má vztah s Patrikem normální,,dokonce řekla minule manželovi,že to přehání když takhle nenávidí patrika a že na mě dělal a dělá nátlak o ostatní,,teda rodina té dívky,,že si všichni vylili zlost na mě,,asi to tak je,,od manžela také,,ale přitom mě prý miluje,,,,,nezlobte se,že jsem napsala tak dlouhý dopis,jen jsem chtěla,aby jste věděla třeba i víc,že se mi opakuje situace s dcerou,,,a aby se manžel nedivil,až dcera vyvede něco,,,,sama kolikrát řekla,počkej já ti ukážu,,jen proto,že drřel asi jednou při mě,,hned mu vyčítala coje za tátu,,,,a manžel povolil a změkl,,,,ach jo,,,ted mě t욨í Patrik a svou radost píši vám,,nemám se s kým o to podělit,,nikoho to nezajímá,nebo spíše Patrik nikoho nezajímá,,,Nashle a s pozdravem Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, chápu, že máte potřebu se svěřit, nechat se provázet. Rozumím Vám, ale musím Vám opět napsat, že to je opravdu nad rámec naší poradny. Pravda je i to, že jako internetová poradna máme omezené nejen možnosti, ale také kapacity. Jsem moc ráda, že to s Patrikem vypadá slibně, ale v dalším už pro Vás opravdu nejsem schopná nic udělat. Zvládla jste jednu z nejtěžších situací, a jste objednaná na osobní konzultaci. To mi v tuhle chvíli přijde nejdůležitější. Zkuste netříštit informace i emoce mezi několik institucí. Aby to mělo smysl, mluvte o všem u té psycholožky, kam docházíte/budete docházet. Přeju Vám hodně štěstí a síly!!! S pozdravem Eva Geblerová