pervitin
Petule
Ahoj potřebuju pomoct mému možná ještě příteli nevim jak to mam udělat! Bere piko nevim jak často a jak moc! myslim že to šlo postupně ale hodně rychle. Neodhadnu to 3 možna 4 měsíce max. nejdřív občas ale ted už myslím že je to hodne často (každý týden možná určitě několikrát), řeší tím své problémy s penězma a jejich sháněním. Bydlela jsem s ním ale už jsem se odstěhovala! Vždycky říkal už to mám za sebou už jsem to vyzkoušel a vím jak můžou ti lidi dopadnouta a najednou je v tom sám. Když jsem se od něho stěhovala nevěděla jsem to, ale když jsem s ním bydlela bylo mi to zvláštní všechny ty příznaky. Nechtěl semnou mluvit o svojich problémech říkala jsem mu at mi řekne co se děje a že mu pomůžu, tak mi na to řekl že se o tom nebude semnou bavit a že by tu pomoc musel nejdřív chtít. To sem ještě nevěděla co se dějě. Potom co sem mu oznámila, že to vim jsme se sešli ale udělal si na mě jen 15 min a pospichal zase někde pryč. Řekla sem mu, že může přijít o vše a že mě na měm záleží a že mu chci pomoct. Všechno jsem mu vysvětlila a popsala jak může dopadnout a proč to vlastně dělá. řekl že on tohle všechno vi, je si toho vědom a prostě at mu rikam co chci a vysvětluju že on si bude dělat co bude chtit on! On neví proč to dělá........možná řeší problémy

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, na to, abyste mohla tenhle problém nějak řešit - tak přítel musí napřed chtít. Ale zjevně nechce, jak se zdá. A dokud nebude chtít, tak mu nepomůžete, protože pokud nechce, nedá se nic dělat. Jediné co můžete, je vyvolat krizi, která by jej donutila to řešit. To by ale například předpokládalo, že zařídíte aby mu udělali dopingovou zkoušku. Třebaba potom o změnu stál a tím pádem také o pomoc. A nebo také ne. Nu dejte si pozor ať neskočíte na to: "...dej si se mnou jednou, pak přestaneme oba dva ...", neboť to znamená, že začnete brát oba. A také byste měla nechat se vyšetřit na infekční žloutenky a HIV - protože pokud jste se intimně stýkali, je rozumné vyloučit nákazu.