peterka89
prosímvás ctěla bych se vyléčit ze závislosti na perníku ale sama můžete mi nějak poradit už sem to zkoušela ale nejde to poradte mi prosím

Odpověděl:
Dobrý den, nevím přesně, co byste chtěla slyšet za radu. Říkáte, že byste se chtěla vyléčit ze závislosti sama, ale když jste to zkoušela, tak to moc nešlo. Není tedy čas zkusit to s něčí pomocí? Nemyslím, že byste musela hned jít někam do ústavní léčby, ale zkuste pro začátek zajít třeba někam pro radu. Vzhledem k informacím, které jste napsala Vám v tuto chvíli asi nejsem schopná poradit víc. Pokud jste z Prahy, můžete zavolat nebo se stavit v K-centru v Osadní 2, Praha 7, tel.: 283 872 186. Tam se můžete s pracovníky poradit, co dělat, když Vám abstinence nejde. Případně třeba pro podporu v abstinenci (kdyby Vám to třeba šlo, jestli to chcete ještě zkusit). Jestli z Prahy nejste, napište, já Vám zkusím poslat kontakt někam do Vašeho okolí. Tak držím palce...