nevim co s tim..
Lala
Dobrý den, časem sem se pomalu vzpamatovala,neberu tak často jako dřív,ale pořád to není ono.Nedokážu odmítnout,když dostanu pervitin zadarmo.A problem je,že se to zas rozjelo do fáze,že to zadarmo vyhledávám.A ono to neni vůbec těžký.Pak to vyhledávám častějc a častějc a už je to tu zase....jednou se nepodaří sehnat,ale někdo mi to nabídne fakt výhodně a já to vezmu.A to už je to skoro každej den.A já ještě nedávno brala jednou za čtrnáct dní,když sem abstinenci nezvládla.Mám motivaci přestat,třeba vydírání přítele,že když to nezvládnu,že se se mnou rozejde a že to řekne mamce,který tvrdim,že už je to dobrý.Připadá mi,že sem z tý abstinence unavená,a že se mi to dařilo a že si teď můžu dovolit polevit.Ale co když zas sklouznu k závislosti?Polevuju čím dál častěji a víc.Nebo už je to nějákej typ závislosti?Znám fakt tu nutnost a teď to je skoro to samý,jen ta chuť neni tak silná jako dřív.Přepadá mě úzkost někdy dost silná,když už mám možnost a já si mám dát,ani nevim proč se toho bojim,mám to přece ráda...pravda,možná to i nenávidim,je to moje slabost,ale pak když už si dam,tak je to dobrý.Vlastně v Káčku mi řekli,že sem si nešáhla až na dno,protože sem brala krátce a brzo přišla se léčit,proto je to asi težší přestat.Nevim.Jak to má odmítnou,když dostanu?Představim si,že mi to jen ublíží,ale už to nefunguje.Teď sem nemocná a i sem mi to někdo doručil jen za pokec.,byla to jen náhoda,ale těch náhod je nějak moc..co s tim?Dík...

Odpověděl:
Dobrý den. Zda se, že prožíváte v sobě silný boj. Na jedné straně je to abstinence, kterou jste dokázala zvládnout na čtrnáct dní a na druhé straně je to velká chuť na drogu a neschopnost odmítnout drogu, když Vám jí někdo nabídne. Dovedu si představit, jak Vás může tento vnitřní boj vyčerpávat. Neustálé předsevzetí, že už drogu nevezmete a neustále selhání, když si pervitin nakonec dáte. Psala jste o tom, že máte těžkosti s odmítáním těchto lákavých nabídek. Pokud jsem dobře pochopil z Vašeho dotazu, jste v Káčku s někým v dlouhodobějším kontaktu. Možná by bylo dobré se právě o tomto pobavit v Káčku s poradenským pracovníkem. Můžete se společně soustředit na různé techniky zvládání chutí nebo techniky odmítání. Pokud byste však měla s tímto problémy i nadále, bylo by vhodné začít se bavit o dlouhodobější léčbe. Držím Vám palce.