pí.Koryntová
kachne
Zdravím Vás ..... už zase otravuju. Tak se mi to podařilo ve čtvrtek i v pátek vše říct. Bylo to hodně těžké a připadala jsem si tak nějak divně a trapně, že o tom mluvím. Byl tam návrh na léčebnu, ale řekla jsem, že to ještě jednou zkusím, že se mi to třeba podaří zvládnout. Musela jsem slíbit, že když zase bude až tak moc špatně budu mít ty "zkraty", takže než začít dělat "kraviny", že hned příjdu nebo půjdu na polikliniku a tím bude znamenat odjezd do léčebny. To já ale nechci. I když opět přišel víkend a bylo hodně vyčerpávájící aspoň částečně vytěsnit ty myšlenky a "chutě" si ublížit. Drží se to i dnes, ale pořád /třeba naivně/ si namlouvám, že to vše zvládnu a udržím ve svých rukou. Jednoduché to opravdu není a jistá si taky nejsem. Ale budu se snažit. I když je pravda, že Rivotril jsem nějak nevynechala a beru ho dál, sice ne asi v přijatelných dávkách, ale ........ a taky jsem o víkendu "utekla" na pivo, aspoň na chvíli jiné myšlenky v hlavě a odreagování. Tak snad to vše dobře dopadne. Mějte se krásně S pozdravem Katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, díky, že jste dala vědět, jak se Vám vede. Sice to podle Vás není nejlepší - rivotril a pivo o víkendu, ale na druhou stranu jste o tom všem začala mluvit! A to je krok dobrým směrem. Aspoň nebudete s problémem sama. Zvládla jste se domluvit na "krizovém plánu" - můžete se ozvat kdykoli a nebo máte ještě možnost zajít na polikliniku! Nebojte se na schůzkách s psycholožkou nebo psychiatrem mluvit právě i o tom pivu a rivotrilu, prostě o tom, jak se cítíte a co se s Vámi děje. Chápu, že se Vám varianta léčebny nelíbí. Ale je to jenom varianta v případě, že by to bylo hodně obtížné. Smyslem pobytu v léčebně je Vám pomoct v situaci, kdy to člověk sám nezvládá. Nebuďte ale na sebe příliš přísná. Může se stát, že nakonec do léčebny nastoupíte a nebude to žádná prohra nebo neúspěch. Právě naopak - ono přiznat si, že potřebuji takovou pomoc, je těžké a chce to hodně odvahy a kuráže. Přeju Vám hodně síli a odvahy. S pozdravem, Gabriela Koryntová.