pervitin
yxtina
Dobrý den p.Geblerová,,,tak Patrika dnes propustili z nemocnice,ale hned nastoupil na detox,,,s těžkým srdcem,ale nastoupil a dokonce má už domluvenou léčebnu,,,tu v PL červený dvůr.Zatím to vypadá,že se chce opravdu léčit.Dal by bůh,,,jen se bojím toho,že až opustí detox za týden a do léčebny má jít až koncem měsíce,že do toho zase spadne.Přemýšlela jsem,že ho nechám ten týden doma,než nastoupí,ale jen pod tou podmínkou,že si ani nazahulí,nic,jinak okamžitě odejde k sobě na ubytovnu,,,protože tam kdyby šel,tak ten de je v perníku,,,zatím jsem doma,stále marodím.Dnes jsem mluvila po telefonu s paní s léčebny v červeném dvoře a řekla mi,že i kdyby ujel až ho propustí,tak může nastoupit když bude chtít,že tam opět by prošel detoxem a očistil se,,,,nechci to ani zakřikonout,,že by tolika letech pekla nastala konečně změna a já a samozřejmě hlavně Patrik by se dal do sebe?,,možná,že si to ani neuvědomujete,ale hodně jste mi pomohla,,,vždy když jsem selhala a nedodržela jsem co jsem řekla,tak jste mě vždy podpořila,poradila,nakonec jsem na vás dala doslova a k něčemu to bylo a stále je,,,velké díky vám.Jste tu opravdu pro lidi a pomáháte,vřelé díky.Ty roky jste byla mojí poradnou,stále jste!!!,,,mou vrbou a dostrkala jste mě do tohodle rozhodnutí s Patrikem.Nejsem naivní a vím,že to není ještě konec a vše může selhat,ale pokrok je,,Patrik nad sebou začíná přemýšlet.Musím jen tak mimochodem podotknout,že vše jsem zařídila bez pomoci manžela,ani o ničem neví,,,nejeví zájem,nebudu se mu vnucovat s tím,jak se to dál s Patrikem vyvíjí.Ani se nezeptal,dělá mrtvého brouka,,má starosti jen s dcerou,,,moc s ním ted nekomunikuji,,nevím,trochu mě mrzí,že jsem v tom sama,ale ted už je mi to jedno,,hlavně ,že se to někam hnulo,,,jo ještě jsem stačila zařídit a objednat nás tři k psycholožce,,dceru,manžela a mě,jelikož manželova velká snaha chápat a vše tolerovat dceři,se mu vymiká z rukou,,,,víte,že se na něj ani vlastně nezlobím?,,prožili jsme si dost za ty roky a to,že manžel nemusí o Patrikovi ani slyšet je jeho věc.Pochopila jsem,že to už nezměním,akorát bych lhala,kdybych říkala,že si manžela vážím úplně stejně,,,to ne,,,on to pozná sám až nám dospěje dcera.Je to pořád milující a hodný manžel,ale je tam to ALE,,,,nevím jestli mě chápete,,,,tak se mějte moc hezky,díky a s pozdravem Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, jsem ráda, že to vypadá s Patrikem nadějně. K té Vaší nabídce, aby Patrik mohl zůstat doma - chápu Vás i důvody, proč mu to nabízíte. Zvažte ještě, co po Patrikovi budete všechno chtít, jak to budete kontrolovat, co bude mít za povinnosti a za práva. Až přijde, dejte dohromady nějaký plán, jak bude ta doba do nástupu do Červeného Dvora u Vás doma vypadat. A co se bude dít, když někdo nebude pravidla dodržovat. Myslím, že asi už nemusím psát, že je třeba ta pravidla a "sankce" za jejich případné nedodržení důsledně dodržet... Jste silná, Aleno, a máte na to to zvládnout. Je fajn, že jste se objednala i s manželem a dcerou na rodinné sezení. Tak ať Vám přinese, co si od toho slibujete, brzo se uzdravte a přeju pevné nervy!