Kolik můžu houbiček??
Mischel
Ahoj.Ani nevim,co tu potrebuju,ale normalne s kamosema hulime uz pul roku pravidelne..nekdy jen 2 brka za den..nekdy 6 brk do dvou hodin. je to ruzny,ale proste hulime skunk,gangu,a takový ty ještě lehký drogy.Kamoska rikala, ze muze donest houbicky...ze bych je chtela zkusit,ale pry clovek nevi,kolik si jich muze daat. Jeste jsem nic takhle silnyho nezkousela,ale clovek proste musi v zivote zkusit vsechno!!! Poradte prosim,ale nerikejte,ze to nemam braat ja to vim,ale stejne to chci zkusit..je mi 16 a nevim,co by to semnou mohlo udelat!! Diky za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, nechcete, abych Vám rozmlouvala vyzkoušení houbiček. Schvalovat Vám ho také nebudu. Jestli jste skutečně rozhodnuta, je vyzkoušet, zvažte dopředu výhody a nevýhody (z krátkodobého i dlouhodobého hlediska). Může se stát, že Vám bude zle. Možná bude zle někomu jinému. Připravte si "krizový plán". Kam budete volat? Kdo zůstane střízlivý po případ, že by se něco stalo? Píšete, že se v životě má vyzkoušet všechno. Ale když se zamyslíte, určitě přijdete na spoustu věcí, které v životě nevyzkoušíte a ani vyzkoušet nechcete. Nicméně rozhodnutí je to Vaše. Nese sebou však i svoje rizika. A případné následky si ponesete také Vy. Ptáte se na informace, co to s Vámi udělá a kolik houbiček si můžete dát. K těm účinkům a k tomu, co můžete čekat: podívejte se na www.biotox.cz (zjistěte si přesně o jakou houbu jde), nebo www.drogovaporadna.cz do rubriky "psilocybin - lysohlávky". Můžete se také podívat na sekci "marihuana a hašiš". Dejte si pozor i na kombinování. A na závěr - to množství. Buďte opatrná. Když už Vám bude zle, zvracení zpravidla nepomáhá. Takže pomalu a méně! S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Vím, že Vám taková odpověď radost nejspíš neudělala, ale jestli skutečně můžu doporučit, zjistěte si co nejvíce informací dopředu. Ať alespoň víte, do čeho jdete.