PERVITIN A PSYCHO
Robin
BRAL JSEM KRATKODOBE PERVITIN, TED SE LECIM BERU ASENTRU, MAM ALE POCIT, ZE MI PORAD NEFUNGUJE HLAVA, EXISTUJE NECO NA RYCHLEJSI REGENERACI MOZKU? JAK DLOUHO MUZOU TRVAT PSYCHO STAVY. SKONCIL JSEM NA KONCI ROKU, ALE PORAD MAM POCITY DEPERSONALIZACE, PRIPADAM SI JAK OPILY, V NOCI SE BUDIM SE STRACHEM ZE UMRU, A STAVY SE MENI KAZDOU CHVILI, JEDNOU JE LIP, PAK ZASE HUR. ABSTINUJU, SNAZIM SE ZIT ZDRAVE, MAM POCIT, ZE JSEM SI DEFINITIVNE ZNICIL ZIVOT. PORADTE PROSIM, PSYCHIATRA MAM, MEDIKACI TAKY A PRESTO JSEM VE STAVU JAKY JSEM POPSAL.

Odpověděl: Jakub Minařík
Neděste se, víte, ono to někdy nějakou dobu trvá než se dáte do pořádku. nejde ani tak o regeneraci mozku, ale o to, aby se duševní procesy znova harmonizovali. To prostě nějakou chvíli trvá, může si to vyžádat různé změny medikace a je to dlouhodobý proces. Může trvat běžně několik měsíců, může si vyžádat krom medikace i nějakou psychoterapii, ... Rychleji to nejspíše nepůjde, je to dlouhodobý proces. Možná jsou důležité některé otázky: - léky vám předepisuje psychiatr a nebo praktický lékař? - ví váš psychiatr o příčine obtíží? - ví váš psychiatr o tom, že medikace zvláště moc nepomáhá, že máte stále obtíže?