laco
Dobry den. chcel by som vas poprosit o pomoc s mojim problemom. tym problemom je ze sa neviem odputat od marihuany. ja si to uvedomujem ze mi to skodi, ublizuje a nic mi to nedava. som rozhodnuty ze uz si nedam (uz vela krat), uvedomujem si kolko som stratil casu za posledne obdobie, kolko veci som mohol robit a neorbil som nic.. ale potom pride situacia ked sa napr. pripijem, ale nieje to vylucne vtedy, niekedy staci ze nemem co robit, a uz potom nerozmyslam nad tym ze co som si slubil, resp. mi to je jedno. vtedy si dokonca aj sam pozhanam travu..asi je problem ze som sa vzdy pohyboval v tolerantnom prostredi .. velmi ma mrzi ze som to zatajoval svojim blizkym. Priatelka vedela ze hulim, ale nevedela ze mam s tym taky problem. dalsi problem mam s tym ze by som chcel zmenit sposob zivota, chcel by robit kopec veci, vsetko si naplanujem ako to urobim, tesim sa z toho, ale potom ako keby som na to zabudol a prestanem na to mysliet. je to taky kruh z ktoreho by som sa konecne rad dostal

Odpověděl: Jakub Minařík
Rozumím, tak si říkám, zda vás již někdy napadlo, že byste se zašel o vašem problému někam poradit. Mám trochu pocit, že váš problém je celkem dlouhodobý a možná, že za ním je i jistá duševní nevyrovnanost a potřeba nějak zvládat pocity prázdnoty, samoty, ... možná že s něčím takovým by mohla pomoci psychoterapie, která by vám pomohla abstinovat. Jinak co se týče vysazení - pokuste se změnu začít nikoliv od konopí, ale spíše z druhé strany. Změňte životní styl, orientujte se na jiné zábavy, začněte aktivně sportovat, něco studoval, ... Vaše snaha o redukci dávek konopí pak bude jistě úspěšnější. Samozřejmě zbavte se zásob konopí, které máte. Prostě je vezměte a vyhoďte. Pokud byste je někomu předal, tak to je distribuce a bylo by lépe se tomu vyhnout. Je to trestné. také byste měl opustit známé, kteří hulí. Je krajně nepravděpodobné, že zvládnete nehulit, když budou hulit lidé kolem vás.