Pervitin vs. bilirubín
Rzactor
Dobrý den. Mám zvýšený bilirubín (nevím jak moc) , je nebezpečné v kombinaci s tímto konzumovat pervitin? Popř. mohla byste poradit nějakou méně devastující alternativu? Už několikrát jsem přestal (dočasně) ale pokaždé když jsem se začal začleňovat zpet do společnosti , ztrácelo pro mne abstinování význam jako cíl kterého je nutno dosáhnout. vždy když sem si řikal že už je to lepší , nebo pryč , spadnul jsem do toho zpět. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Záleží na příčině vzestupu hladiny bilirubinu. Každopádně, vzestup bilirubinu může znamenat onemocnění jater a v tom případě bych užívání pervitinu nepovažoval za bezpečné. Pokud vám lékař v souvislosti se zvýšením hladiny bilirubinu nedoporučil konzumovat alkohol, tak to rozhodně platí i pro pervitin. Ohledně bezpečnější alternativy k pervitinu - tak vyjma těch legálních - jako je čaj a káva, tak žádnou neznám. Ohledně vašich pokusů o abstinenci - tam by asi chtělo zvolit nějakou variantu léčby, nebo poradenství či psychoterapie. To však vyžaduje osobní kontakt. To by koneckonců také řešilo váš problém s poradenstvím po internetu. Tak napište odkud jste a já se vám pokusím někoho doporučit.