Jak s toho ven
lucy
Především Vám chci poděkovat za Vaše trpělivé zodpovídání všech mých dotazů ted i v minulosti. Váš server mi byl v mnohém velmi užitečný a pevně doufám že i do budoucna bude. Vaše stránky mi v mnohém velmi pomohli, ted vím že jsem měla jednat dříve. Myslím si ted, že to byla má největší chyba v životě které jsem se dopustila, nejednala jsem a nechala se ovládat léky. Jak se vysazují tyto léky p. doktore a za jak dlouho se může člověk této těžké závislosti zbavit? Počítám s tím že to nebude zrovna nejpříjemější ale sama jsem si nadrobila. Přijdou na to co epileptické záchvaty způsobilo i lékaři? Myslím tím se stoprocentní jistotou z vyš.MRI.SPECT? Budu mít epilepsii pouze přechodně nebo je to dlouhodobé? Napište mi prosím co pro to mohu udělat ,nechci se závislostí žit neustále ale jsem z malého města nedaleko Prahy, jsem tu známá a to by bylo teprv něco. Nechci to tajit u psychiatra ale nechci aby to kdekdo věděl. Děkuji předem

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně dotazů na váš konkrétní stav - ty položte spíše kolegům, kteří vás léčí a vyšetřují. Jinak co se týče epileptických záchvatů - ty bývají spíše přechodné v souvislosti s vysazením látek které způsobují útlum. Ale nic není na 100%, vždy tam mohou být nějaká ale. Ale ty vám mohou zodpovědět kolegové, kteří vás mají v péči. Ohledně léčby závislosti - víte, tam obyčejně nepomůže jen vysazení, velmi často je potřeba nějaká psychoterapie, která vede ke zpevnění abstinence. A to, krom toho, že to řeknete lékařům, kteří vás mají v péči vyžaduje ještě další, specializovanou terapii s psychoterapeuty, ... Ale mám dojem, že tohle jsem vám psal již před delší dobou. Jinak držím palce.