přítelkyně-pervitin
ddfp
s přítelkyní se známe dva roky.bere už cca 8 let příležitostně pervitin, 1-2xměsíčně na technopárty,donedávna sem to toleroval,jenže mám důvodný podezření že si teď dává častěji a občas i sama doma(přišel sem na to náhodou, je to na delší povídání) vadí mi to.vidím jak se povahově mění k horšímu a jak ji to ničí.k diskuzi není přístupná(nasere se jakmile o tom začnu.argumentuje tím že není závislá a normálně funguje v práci).je nějaká možnost jak ji přimět aby přestala nebo aspoň brzdila?ultimatum fet vs vztah dávat nechci.dík

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to bude asi těžké. Je rozumné nechtít dávat tak vážná ultimáta, když byste je nebyl schopný dodržet. Ale tím pádem si asi budete muset sám sobě určit hranici, za kterou pro Vás už vztah s přítelkyní není přípustný. Jestli jí zatím všechno vychází, má práci, Vás a tak, nemusí mít důvod, proč vidět v pervitinu problém. A to se nezmění, dokud nebude mít v životě nějakou nepohodu. Tu zatím děláte asi jenom tím, že jí pořád "otravujete" s tématem drog. Možná to stačí a ona se časem naštve tak, že s tím bude něco dělat. Ale možná to taky zajde spíš tak daleko, že změnu budete muset udělat Vy - tedy vybrat si, jestli chcete žít s ní a drogou, nebo bez nich obou. Zkuste si říct, kde je pro Vás ta hranice a říct to také dost jasně i jí. Také by měla slyšet co přesně Vám vadí, jaké změny v jejím chování. Nenechte se manipulovat jejími naštváními apod., máte právo mít v tomhle směru svůj postoj a názor. Smiřte se ale s tím, že i ona má na svůj nárok a možná se brzy budou radikálně rozcházet...