pí.Koryntová
kachne
Zsravím Vás..... omlouvám se, že Vás zase píšu. Je pondělí, víkend za námi, převážně si nic nepamatuju. Probrali mě až dnes ráno. V sobotu jsem šla na pivo, ale s cílem dostat do sebe alkohol aby prášky líp zabraly, potom jsem spolykala plata zolpinox, několik rivotrilů a další antidepresiva. Nic si nepamatuju a vůbec se m nelíbilo, že jsem ty oči otevřela. Měla bych bojovat ...... ale je to tak težké.... Mějte se krásně katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, asi není moc co dodat. Píšete o víkendu, ze kterého si nepamatujete nic víc, než dávky alkoholu a prášků. Ráno jste se probudila s pocitem, že by bylo lepší se neprobrat. Výběr je na Vás: nikdo Vám nemůže zakázat skončit se životem. Na druhou stranu - spáchat sebevraždu znamená zavřít si cestu k jakýmkoli dalším možnostem. Můžete tedy buď zkusit promluvit o svých stavech a pocitech s psychologem a psychiatrem, nebo se na to celé rovnou "vykašlat". Možná to zní tvrdě, ale napadá Vás jiná možnost? Zkusit bojovat není snadné. Obvlášť, když člověk bojuje sám se sebou... S pozdravem, Gabriela Koryntová.