Bere?
Smutná
Dobrý den, mám 16 letého syna. Před 18 měsíci mu tragicky zemřel otec. Od té doby má deprese - užívá Seropram, léčí se na psychiatrii. Začal být agresivní, vzteklý a náladový. Nevím jestli užívá nějaké drogy. Nerada bych ho obvinila falešně, ale jeho chování se mi nelíbí. Nyní jsem se dozvěděla, že jeho kamarád je v léčebně, protože "šňupá". Prosím, poraďte mi jak se zachovat ev. kam se obrátit. Bydlíme v Plzni. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, náladovost i agresivita může souviset s užívání drog, ale stejně tak může jít o něco jiného. Přes internet se těžko radí a to zejména pro nedostatek informací. Osobní setkání s odborníkem je proto dobrý nápad.Doporučila bych Vám kontaktovat Centrum protidrogové prevence a terapie se sídlem v Plzni, Havířská 11; tel. 377 421 034; 724003934. Proberete s nimi svou situaci a uvidíte, co budete potřebovat a co Vám bude nakonec vyhovovat. Držím palce a kdyby něco, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntová.