kojení
Daniela
Jak je to s extazi, kdyz kojim? docetla jsem se, ze zustava v krvi cca 1-3 dny, kdyz mezitim budu krmit umelou vyzivou a po trech dnech zacnu zase kojit, muze to male nejak uskodit??Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud kojíte, tak je krajně rozumné, abyste se užívání drog zdržela. Nejde jen o to, že je nějaké látka v mateřském mléce, ale i o to, že ještě nějakou dobu trvá, než se organismus dostane do rovnováhy, aby mělo mateřské mléko správné složení. Ohledně toho, jak dlouho jsou látky v krví, tak je to rozhodně několik dní, i když jejich množství postupně klesá. Doporučoval bych jak u MDMA tak u pervitinu počkat alespoň 5 dní. Ale optimální by samozřejmě bylo to vydržet.